Известие

Collapse
No announcement yet.

въпрос ГТ маховик

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Съгласен съм с коде-то Може би добра опция би била една върната 2 или 3 годишна кола, ако си фен на "новото"
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
      Пожелавам ти да си купиш нова от магазина, ама и там без късмет си за никъде. Едно е да не можеш да си оправиш бангията за 6-7 хилки, съвсем друго някой да ти твори зулуми по новата кола за 40-50 хиляди лева, да виси по сервизите докато и остарява модела, да пребоядисваш фабрични детайли щото някой не уцелил паркомястото и т.н. Повярвай ми там е истинското късане на нерви. Там вече няма да си избираш нито сервиза, нито частите, че дори един приятел и с каското го вързали. Само там - няма мърдане.
      пп 850лв ремонти не са нещо втрещяващо. В този форум има хора, на които колите им са стъпили над 20 хил.лв а в мобилето са по 3. И аз съм един от тях.
      Даа. Няма пълно щастие.
      Купиш ли кола, набиеш ли пари в нея, все ще си назад финансово. Другият вариант е караш компромис, кърпиш евтино и сменяш бързо.
      Въпрос на избор.
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • #18
        Общо взето, преди да си закупим даден автомобил, ние трябва да сме наясно какви разходи може да ни сполетят и да преценим дали може да си ги позволим.
        AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
        Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
        sigpic

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
          Даа. Няма пълно щастие.
          Купиш ли кола, набиеш ли пари в нея, все ще си назад финансово. Другият вариант е караш компромис, кърпиш евтино и сменяш бързо.
          Въпрос на избор.
          Някои гледат на новата кола като на компромис, щото с парите за един Фиат Пунто си купуват истинска кола на 2-3г. И са прави и не са. Малко карана, почти нова кола на половин цена е адската сделка. Каквото е имало да се бъгва е оправено гаранционно, някой си е чупил нервите вместо теб и я вземаш с 90% ресурс на всичко. Пак е до късмет де ..
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #20
            Маховика нов, иначе след месец пак може да търсиш, защото колко е читав стария ще разбереш като го сложиш. Ако си късметлия може и година да изкара де. Ама тр да си голям късметлия.

            Иначе за колегите, за които няма и 1000лв за ремонти и то разпръснати във времето са много, само мога да ви кажа, че в Аудита, БМВта и Мерцедеси, дето втора ръка са вече по 12 14 бона, сиреч не мн скъпи коли е задължително в шкафчето да имаш едни 2 бона. Е така, като изскочи нещо, а то може да изскочи всеки един момент.
            www.facebook.com/workshox

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от nastybg Покажи съобщение
              Напълно НЕ споделям мнението ти колега, това е проблема на повечето собственици на италиянски коли, изводите им са грешни !!! Не е проблем модела, а че когато се купуват италиянски коли се търси евтино, еми не може 2005-6-та година кола, дизелова, с кожи, климатроници, системи, босе-та и т.н. за 7-8к лева, за справка най-евтините 46-ци Купе от тези години са 11-12-13к. Когато се взима се гледа, преди да взема моето ГТ съм гледал поне 5 в софия, пловдив,стара загора и т.н. Но имах късмета да съм наясно с модела, най-малкото, защото имаме 47-ца от 2007-ма. Във Фиат Купе-то за 5години ползване съм сменил всичко (ревизия мотор, друг заден мост, окачване няколко пъти,амортесьори, салона, джанти, пребоядисване, съединител, скорости и т.н.) и се научих да гледам преди да купувам. В момента карам ГТ от април-май, навъртяни са му 18 000км, освен обслужване друго не е правено (като изключа фолиа, чипове , джанти и нещата, които правя за собствено удоволствие).


              Съжалявам за спама, но проблема не е в колите, а в това кой ги е карал преди вас. Елемнтарен пример е и тази тема. Като даде колегата 250-300лв за втора ръка махових колко ще изкара според вас ? (нали и той е на 130-150к км).

              Личен съвет, събери пари, изчакай, потърси отстъпки и си купи нов маховик колега
              Също и това къде си поддържат хората колите.Има много хора,които отиват в сервиза и си купуват най-евтините части или пък в сервиза изобщо не ти подменят части,а само си плащаш и проблема си остава.
              Аз също съм го правил този номер,но вече се научих.
              Също на Алфите частите сравнение с на БМВ и Мерцедес и разнидруги подобни са без пари направо.
              И наистина като се купува се гледа.Аз като купувах моята разгледах сумати гробове за по 5 6000 и нагоре по салоните.
              Моята е взех Дистинктив с червена кожа и почти всички глезотии за 3500 с 4 летни и 4 зимни гуми почти нови.За останалите 1500 смених термостат,ролки ремъци,филтри,една главина цялото окачване,данъци диагностики,прегледи,винетки,застраховки,предни накладки,дискове и маркучи и си заредих и климатика и т.н.
              Last edited by zaryto; d.m.y г., 01:49.
              Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
              За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

              Comment

              Working...
              X